Solsken och svanar!



Det är soligt här i england idag och Joe spår fortsatt värme och skinande sol under veckorna som kommer. Det är tydligen mer regel än undantag- är det fint väder i början av Mars så blir det en solig vår. Och under de fem dagar som gått nu i början på mars så har vi inte haft ett moln på himlen :) Eftersom jag varit ledig idag på dagen så tog jag mig en promenad ner till hamnen och satte mig en stund i gräset brevid kanalen :)




Det finns massa mysiga ställen att sitta på om man följer kaj-kanten :) Jag slog mig ner på en utan bänkarna för att titta på svanarna...



Men sen kom dom lite för nära...



Så då var det dags för mig att gå hem :) Jag har tagit nästan 50 bilder idag så det kommer mer någon gång men har inte tid att lägga ut alla just nu så håll tillgodo :) Jag kan också lägga till att medicinen börjar hjälpa nu så jag känner mig mycket piggare och febern är nästan borta så det är väldigt skönt!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0