Mådag vecka 3

Så har ännu en helg gått och det är måndag igen. Måndagen och början på min tredje vecka här i England - det känns som det är evigheter sedan jag åkte hemifrån! Denna helgen ar jag mest sovit eftersom jag har lunginflamation, men barnen har varit i kyrkan med sin mamma och sen så var dom och simmade på lördagen.

Ang det här med kyrkan så känns det väldigt konstigt att be kvällsbön med barnen när jag nattar dom på kvällen.  Hur jag ställer mig i förhållande till gud är inget jag tänker skriva ut på bloggen men jag kan iallfall konstatera att jag inte är katolik... Så det är konstigt. Speciellt eftersom Melinda är väldigt troende och Joe är helt tvärtom så barnen hamnar någonstans mitt emellan... Men det är väl inte min ensak.



En del av staden... I bakgrunden syns en del av det gamla slottet och den rommerska muren som går tvärs igenom staden. Väldigt fint faktiskt... Och även om det inte syns på bilden så kan jag säga er alla att knopparna börjat komma på vissa träd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0