Dag 34

Idag har vi haft fullt upp hela dagen! Började morgonen med att följa med Robert till skolan som vanligt och sedan gick jag hem och väckte Polly. En snabb frukost och ett mindre slagsmål senare (hon slog på mig och jag lyfte upp henne) så var vi påväg till biblioteket så att hon skulle få träffa lite andra barn och jag skulle få möjlighet att prata med lite vuxna människor :) Det hela slutade med att vi var där i två timmar och Polly ville absolut stanna haha!

Sedan gick vi hem och lekte en stund, åt lite lunch och efter det så gick vi till simhallen med två par som vi träffade i biblioteket och simmade lite. Det var bra för då kunde vi turas om att passa varandras barn och även få motionerat lite. Vi var där i tre timmar och sedan skulle vi hämta Rob - men det gick ju inte så smidigt som väntat eftersom han hamnat i slagsmål igen och vi blev sittandes hos rektorn. Denna gången ringde jag dock efter Joe så han fick komma ner och ta hand om det för Polly var helt hysterisk och rektorn var mycket oroad över Roberts beteende så jag kände att det var bäst att någon annan tog över.

Så vi kom hem tillslut, jag fick dock skicka upp barnen till deras rum eftersom dom började slåss såfort jag gick ut ur rummet - och det går inte att stanna i vardagsrummet för att hålla isär dem när man förväntas vara i köket och laga mat till 5 personer samtidigt.. Dagen slutade iallafall bra med en filmkväll tsm med Melinda, Joe och ett par av grannarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0