Flygande köttbullar

I fredags var jag på bio med Robert och såg "Cloudy with a chance of meatballs" och den var faktiskt riktigt rolig! Den handlade om en misslyckad vetenskapsman. Han hade skapat en maskin som omvandlar vatten till mat och av misstag råkat skjuta upp den ibland molnen... Den var rätt rolig faktiskt :)

Resten av helgen har jag inte gjort så fasligt mycket faktiskt, var ute med Tim & Bill både fredag och lördag kväll förstås, det var trevligt. Men nu har en ny arbetsvecka börjat och idag har jag inte varit ledig eftersom Robert har studiedag. Vi har spelat massa spel, lagt pussel, bakat, gjort smoothies och sedan har jag städat. Båda barnens rum, köket, vardagsrummet och vardagsrummet ser nu bättre ut än på länge och det är skönt att ha fått det gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0