Måndag, tisdag

 

Vilken vecka det har varit!
Joe har varit borta hela veckan och Mel var borta ett par dagar hon med.. Men i måndags så tog jag med mig barnen på tåget och åkte till Dawlish för en dag på stranden. Det var väldigt roligt, vi byggde sandslott och plaskade i vattnet hela dagen! Framåt kvällen när Mel slutat jobbet så kom hon ner med fish and chips som vi åt med fingrarna direkt på stranden i solnedgången. Det är en svårslagen utsikt - så himla vackert!





I tisdags fick jag ledigt ett par timmar, Melinda hade saker att packa och sådär så hon var hemma tidigt. Då åkte jag till stranden med Cassandra och rugbypojkarna.. Badade lite och sen spelade vi rugby i sanden och det var jätteskoj :) Fast det gjorde lite ont att bli nertacklad förstås, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0