Juni 16, 2010

Hmm, det där med uppdateringen igår glömdes av tyvärr. Men här kommer en liten text :) Gårdagen var ganska händelselös faktiskt men igår kväll var jag hos Cassandra en stund och pratade med henne, skönt att ha någon hyfsat jämnårig att konversera med ibland! Det var mycket snack om fotbolls VM (som jag är rätt trött på..) såklart eftersom det är engelsmän det handlar om. Det är FEL år att befinna sig i England haha.. Vi var i Exwick på lekplatsen som sagt, och vi stannade för att titta på svanarnas ungar en stund tills den stora svanen började se lite hotfull ut - då avlägsnade vi oss snabbt!

 

Idag var jag ledig ett par timmar på dagen för att Polly skulle till läkaren så Joe tog hand om det och Rob var i skolan. Så jag drog med mig Cassandra och hennes pojkvänn för att klättra i berg - Nathan är instruktör så det var inga problem! Jätte häftigt var det, men åh vilken tur att man hade säkerhetslinor! Det var hisnande att se vågorna som slog upp precis under en när man klättrade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0