Uppdatering

NU är det en vecka sedan mormor åkte och jag vet att jag varit dålig på att uppdatera. Vi har faktiskt inte gjort så väldigt mycket - varit väldigt fint väder så vi har gått ut på picknick nästan varje dag och ätit i parkerna och lekt på lekplatserna. Väldigt mysigt :)



Igår (31 Maj) var en röd dag här i England så Joe, Melinda, Jag och barnen var på stranden i Tynnmouth (tinmouth). Där smög vi oss igenom "smugglar grottan" via piraternas hemliga underjordiska gång med tända facklor och sedan spelade vi fressbe nere på stranden. Barnen badade men det gjorde inte vi vuxna, det var kallt och blåsigt så ingen var direkt sugen. Förutom galna lilla Polly som sprang hela vägen ner till strandkanten och ut ibland vågorna innan någon hann ikapp henne... Men allt gick bra som tur var!

Idag jbbar dom vuxna som vanligt men Robert har lov (IGEN, dom har lov var 4:e vecka) hela veckan så jag tog med barnen för att simma. Tanken var från början att vi skulle åkt tåg till Dawlish (grannstad) och lekt på en jätte jätte stor lekplats men regnet har öst ner hela dagen.. Efter badet gick vi till en stor lekplats som finns under tak och där fick barnen rasa av sig i någon timma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0