Segelbåtar & dockhus

åh, nu var det längesedan jag skrev igen..

Helgen var lugn och fin - hade barnen ensam ett tag igen men på söndagen var det kalas för Polly. Lucy, Sebbie & co var här en stund och sen var jag ute resten av dagen. Följde med Cassie, Nathan och Matt ut med Nathans segelbåt så dt var väldigt mysigt.

igår var det måndag och rgnet stod som spön i backen! Så jag & Polly tillbringade en dag inomhus... Men hon var lika glad för det eftersom hon fått massa nya leksaker som hon kunde leka med. Jag sysselsatte mig med att bygga dockhus. Det var lättare sagt än gjort men tillslut så satt det ihop :) Då snickrade jag ihop möblerna och dekorerade och VIPS så hade nästan hela dagen gått... Fråga mig inte vart timmarna tog vägen! Men vi hade skoj och det är väl huvudsaken.



Idag slutar Rob skolan och på måndag kommer deras nya au pair. Det är en tjej från Tyskland, vi får hoppas på att det blir bra! Nu ska vi passa på att gå till parken innan regnet kommer igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0