Fingerfärg och regn



Idag är det fingerfärg som gäller! ... extremt kladdigt men Polly vad glad :) Dessutom höll hon sig sysselsatt under tiden som jag bakade bröd. Kanon! Alla är nöjda och glada.



Vi har precis varit och lämnat Robert på skolan och vi hade tur med vädret! Det började regna precis när vi gick innanför dörren. Och som det regnar! Vi ser inte ens gatan utanför för att det är så mycket vatten... Jag kan tänka mig att slussarna i kanalen måste öppnas så att allt vatten kan rinna ner i "nödrännan" annars blir staden översvämmad. Här har inte regnat på 4 veckor så jag tror knappat att marken kan svälja så mycket vatten på en och samma gång..

Polly mår bättre idag iallfall och det är skönt att se, småbarn hämtar sig visst snabbare ifrån sjukdomar och liknande? Ingen större skada skedd. Hörde att ni hade ett jätte åskväder hemma? Jag hoppas att alla är ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0