En krock och lite hästar!

... och jag hade ännu en underbar kväll! Trots lite strul på festen + en krock med bilen på vägen hem (nej det var inte jag som körde och ingen är speciellt skadad) så var det e go kväll =) Såå vi tillbringade nån timma på sjukhuset men fick ändå en trevlig avslutning på våran kväll.

Vaknade vid halv tio imorse och drog Cassie nästan direkt. Efter lunch träffade jag Mike igen och han bestämde sig för att äntligen uppfylla vad han lova och ta med mig till sin systers gård där dom föder upp bl.a Lippizanare =D (hästar). Awesome! Så där tillbringade jag min eftermiddag i solen - tittade när syrran tränade deras urtjusiga hingst:






Och kikade på alla små söta föl:









.. och så red vi på en mysig skogstur såklart =D Underbart! Denna lilla (extremt stora!!) pållen red jag på, hon hette Liberak..



Här var en annan snygging som jag såg i en hage, tyckte att hon påminde lit om Melissa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0