Simmning

Vaknade klockan sex imorse av att Robert hoppade i min säng.. Och slängde sig över min mage :O INTE uppskattat kan jag lova. Så numera är han medveten om att man knackar på dörren innan man går in, och speciellt om jag sover! Lite privacy måste man ju få ha, iallafall någon gång uner dygnets 24 timmar! Gick själv med Polly till dagis imorse och allt fungerade bra. Hon var lite ledsen när jag skulle gå men personalen var jätte goa mot henne så hon lugnade ner sig och gav mig en kram innan hon sprang iväg och lekte :)

Sedan gick jag direkt hem och plockade upp Rob som varit hemma med Joe så jag slapp ha med honom, och så gick vi till Simhallen. Vi badade i nästan två timmar och sedan skulle vi duscha.. Det var en upplevelse eftersom det var både män och kvinnor i samma rum. Men det löste sig tillslut... Så nu sitter vi och tittar på en pokemon film. Eller, han tittar och jag skriver i bloggen :) jag är inte så imponerad av filmen men han verkar inte bry sig så ... Hoppas att alla har det bra där hemma ! Jag saknar er ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0