Ingen sömn

Vilken natt! Här har inte sovits många timmar tyvärr.. Eftersom jag har mitt sovrum precis vid huvudvägen genom stan så är här ganska mycket ljud på nätterna - speciellt när det är polis-brandbil- eller Ambulans utryckningar och inatt hände det flera gånger. Sedan vaknade jag vid 02,00 av att Robert kom in och var ledsen. Han hade drömt mardrömmar och ville sova hos mig.... Så det fick han. Två timmar senare kom Polly och var övertygad om att det brann i hennes rum - men det gjorde det inte. Eftersom hon ville sova hos sin bror och han sov hos mig så slutade det med att vi låg i min säng alla tre. Tur att sägen är bred! :) Lite sömn fick vi iallafall efter det. Som tur var.


Nu är jag ledig i ett par timmar. Har laddat en maskin med tvätt och diskat, tagit barnen till skola respektive dagis och handlat lite så nu tänker jag ta igen ett par av mina missade timmar från i natt. Hoppas allt är bra där hemma!

 


Kommentarer
Postat av: Jossa

Naaw, jag tycker lite synd om dig!

2010-03-17 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0