Dag tva, fredag

Fredagen den 12 Februari var min andra dag i Exeter, England. Klockan ringde kvart i atta, lokal tid. Upp med barnen, ge dem frukost och sedan var det dags attga till skolan/dagis. Efter det sa gick jag och Margaeux hem igen for att ta enkopp te och fa i oss lite frukost. Sedan visade hon mig runt ihuset ordentligt och forklarade alla rutiner och hur man anvande tvattmaskinen och ugnen, vad jag forvantades gora och lite allmanna saker. Efter det tog vi en promenad in till city dar hon visade mig vagen till nagra av de (enligt henne) mest nodvandiga butikerna vilket innebar Laura Ashley, Primark, HM och en godis affar... Haha! Sedan at vi lunch pa cafe Nero med en av hennes kompisar som hette Charlotte och bor har i Exeter.  sen var det snabbt hem igen och hamtaRob fran skolan och leka med honom, fixa middagen och hamta Polly fran dagis.  Ata middag och lagga barnen och sedan var det"vuxentid" sa da fick jag antligen pratat ordentligt med familjen. Eftersom Joe och melinda akte akut till sjukhuset forsta dagen sa hade jag knappt fatt en chans att prata med dem. Det visade sig att Joe hade ett par brutna revben efteren rugbymatch - inte konstigt att han hade ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0