25e Februari

Så nu är jag alltså över 20 sträcket - halvvägs till 40 som någon så gulligt uttryckte det, haha! Jag hade en helt okej födelsedag igår, Rob och Melinda kom in med frukost på sängen och ett litet paket med ett handgjort halvband. Det var jättefint! Äkthets beviset fick jag också så det är bra :) Sen fick jag iväg Robert till skolan och lekte med Polly hela dagen. Jag hade barnen helt själv fram tills klockan nio på kvällen då Melinda kom hem men då sov barnen redan. (Joe var på en återförening med sin college klass i London så han kom hem för någon timma sedan och av hans uppenbarelse att dömma så var han ganska bakis...).  Ikväll ska vi ut och äta på resturang, det skulle vi egentligen gjort igår för att fira men Melinda fick lite problem på jobbet så det hanns inte med. Vi åt tårta iallafall och dom sjöng för mig. Fast det bästa var när mamma och Py ringde och sjöng för mig i telefonen :D Då fick jag tårar i ögonen för jag saknar er så mycket!!! Sen fick jag ett kort från dem också och med i kuvertet var mitt Eu- kort så nu kan jag söka vård om jag behöver, utan att det behöver kosta skjortan.

Fick Py's lilla kort idag med, jättefint var det gumman! Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket, Polly sov tills klockan var 10,15 så jag hade en lugn och skön morgon. Låg och halvsov på soffan och det var välbehövligt. Är fortfarande inte frisk men det ger väl sig snart får man hoppas. . .  Ni vet väl att ni kan kommentera mina blogg-inlägg? Det är bara att trycka på knappen "kommentarer" som står med gul text under inlägget och sen följa instruktionerna. Ganska smidigt faktiskt! Om någon har något att säga, vill säga :) ha det bra och var försiktiga i snön!


Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaha xD jasså det kan man?? :P Du verkar ha det bra du precis som jag =) håller med dig om att det e helweird att prata ett annat språk dagarna i ända förresten.. ibland får jag verklgen tänka till när jag vill säga nått^^ Hoppas du får det fortsatt bra!!

2010-02-26 @ 17:13:02
Postat av: Erica

Haha ja, man måste ju berätta för släkten som inte är vana vid bloggar Josefin lilla :P Jo au pair jobbet ser väl nästan likadant ut oavsett om man befinner sig i england, tyskland eller Frankrike så ;D Jo man kan få fundera ibland innan man kan få sagt det man vill men oftast går de bra :) Detsamma, vi hörs! Kram

2010-02-27 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0