23 Februari


Fick sovit lite mer inatt, inga rädda barn som kom och hälsade på mig så det var skönt. Fick iväg Rob till skolan tillslut, men han höll på och fjanta sig så väldigt när vi skulle gå (krävde att få med sig sin snuttefilt och grejer.. Ska man verkligen behöva ha med sig en snuttefilt överallt när man är sju år gammal???) så vi blev tio minuter sena. Det gjorde dock ingenting eftersom läraren var 20 minuter sen.. Men ändå. ^^ Så nu har jag Polly hela dagen, vi ska gå till parken om en timma eller så. Jag väntar bara på att det ska sluta regna. Eftersom jag redan är sjuk så känns det inte som en bra ide att gå ut i regnet om jag inte måste! Fick ett födelsedags kort av mormor och Rowland idag, tack så mycket ! Det känns konstigt att jag ska fira min 20-års dag så långt hemifrån men det blir nog bra.

När vi har varit i parken ska vi hämta Robert, och sen är det nog dags för mig att börja med middagen. Vet inte riktigt hur det ska gå eftersom Joe inte kommer vara hemma för att hålla ett öga på barnen undertiden som han brukar men det får väl gå - jag hoppas bara att dom inte slåss alltför mycket! Det kan bli lite jobbigt att hålla isär dem och laga mat samtidigt eftersom dom inte får vara i köket... Vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Jossa

haha xD Dina ungar verkar helt klart mycket vildare än mina^^

2010-03-17 @ 13:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0