22 Februari

Har varit ledig hela helge och det var skönt. Shoppade lite igår, strosade runt i stan i solskenet (ingen snö och det är skönt) och njöt. Annars har jag sovit mest hela helgen för att försöka bli frisk, känns inte som en jättebra ide att utmana ödet och riskera att bli sängliggande under veckan... Det hade ställt till endel problem! Joe beställde kinamat till oss vuxna idag, barnen åt middag tidigare än oss eftersom dom hade varsinn kompis på beesök som skulle stanna och ha "te" med oss. Dom blev serverade pannkakor på brittiskt vis, dvs små... jag vet inte, halva plättar? Med sirap och honung. Inte världens nyttigaste mat kanske men dom var nöjda och glada iallafall! Imorgon ska jag ta Robert till skolan vid halv nio och efter det ska Polly till dagis så jag har ett par timmar för mig själv på förmiddagen... Ska nog sova tror jag. Eller halvsova iallafall! ... Måste bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0