Kanottur & magsjuka

Usch, nu har jag varit dålig på att uppdatera igen!

Helgen som gick var bra, det var riktigt skoj att paddla kanot! i välte en gång dock och det var läskigt men det ordnade sig bra iallafall. Ett dopp i kanalen är dock ingenting jag kan rekomendera eftersom vattnet är fruktansvärt äckligt... Tur att man hade våtdräckt på sig. Jag fick även klippt mig, äntligen! :) Det var välbehövligt kan jag lova.

De senaste dagarna har dock inte varit så roliga eftersom familjen kom hem från sin mini-semester och smittade ner mig med magsjuka. JIPPIE! Eller kanske inte.. Vi har sprungit i skyttetrafik till husets enda toalett - inte jätteskoj när 4 personer är magsjuka samtidigt och toaletten är upptagen. Men sånt e livet och vi börjar friskna till nu som tur är. Mel är tillbaka på jobbet, Robert är i skolan och Joe är bortrest så det är bara jag & Polly hemma. Lugnt och skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0